wtorek, 28 stycznia 2014

#27 Basia Ritz & Damian - " Jadą goście, jadą"

Haha ciekawi co to za potrawa? To najszybsze i najprostsze ciasto na świecie.

I muszę Wam powiedzieć że to prawda. NA przygotowanie jego poświęciłem całe .......5 MINUT !!



Ilość składników jest minimalna- a efekt smakowy fantastyczny :)

Potrzebujemy :
200 g masła
200g cukru
4 jajka
200g mąki
3 płaskie łyżeczki proszku do wpieczenia
skórka z 1 pomarańczy ( ja dałem z cytryny)

Miksujemy najpierw masło z cukrem, potem dodajemy jajka a na końcu mąkę skórkę i proszek.
Pieczemy w 175 °C przez około 40 minut.

Na wierz ciasta możemy dac owoce- w moim przypadku, goszczące już od kilku dni u mnie , WIŚNIE :)

Także jeżeli właśnie zadzwonił Wam telefon z zapowiedzią gości za godzinę- bierzcie się do roboty !:)

2 komentarze:

  1. A juz myslalam, ze trzeba piec tylko 5 min :P
    Ale nie ma tak dobrze.. chociaz wait. Znam przepis na muffinki w 2-3 min (z mikrofali) :D Musze opublikowac ten przepis na moim blogu :D

    O kurdesz.. az 3 lyzeczki proszku? Troche duzo ;)
    Ciasta ucierane uwielbiam. Sprobuj kiedys z kleksami nutelli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia ! Koniecznie umieść ten przepis, bardzo chętnie wypróbuje :)
      Co do przepisu, to tez się zdziwiłem że aż tyle proszku- na szczęście nie był wyczuwalny w smaku :)

      Usuń