środa, 22 stycznia 2014

#21 Basia Ritz & Damian- Zupa pomidorowa

Zupa pomidorowa musi być ze świeżych pomidorów! Jeżeli pora roku na to nie pozwala to nie bójmy sie korzystać z tych z puszki ! :)
Tak własnie zrobiłem dzisiaj ja, w mojej zupie pomidorowej :)
                             
Zupa pomidorowa to punkt obowiązkowy, chociaż jednego dnia w tygodniu, na obiad.
Genialna zupa bez koncentratu.

Do tego wszystkiego aromatyczne zioła- natka pietruszki, rozmaryn i tymianek.
Wszystko zblendowane, przeciśnięte przez sito i podane z bazylią i mozzarella.

Oczywiście nie zapominając o przyprawieniu - zwłaszcza chili ! :))

No i koniecznie zaglądnijcie do książki i przyrządźcie tą smakowita zupe !:)

3 komentarze:

  1. damian, ja też dzisiaj miałam zupę pomidorową! :))))
    xxx, b.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moja również ! Najbardziej lubie z makaronem- świderki <3

      Usuń