poniedziałek, 24 lutego 2014

#48 Basia Ritz & Damian- Faszerowana kaczka


Witam Was Kochani :) Przepraszam za małe zamieszanie wśród wpisów ale miałem małe problemy techniczne, które postaram sie w najbliższych dniach nadrobić. Wyzwania nie zaprzestałem i do końca zostało naprawdę niewiele. Pomęczę Was dzisiaj czterema wpisami, a wieczorem zobaczymy czy czas mi na to pozwoli, bo niestety przyszedł czas powrotu na uczelnie.
                                       
Pierwszy przepis pochodzi z czwartku. Jest to pieczona kaczka, faszerowana .

Czym był farsz? Był to chleb tostowy, jabłka, drobiowa wątróbka, pietruszka, tymianek, czosnek i cebula.

Pieczenie kaczki trwało aż 8 godzin !!! Zjadłem jej kawałek dopiero około godziny 23 i była pyszna. Na następny dzień wrzuciłem ją do piekarnika w 100 °C aby się podgrzała. Wiadomo, że świeża smakuje najlepiej ale taka odgrzewana również nie jest zła :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz