środa, 19 lutego 2014

#47 Basia Ritz & Damian- Strudel jabłkowy z orzechami


Przepis na strudel już dawno chodził za mną żeby go zrobić. Widziałem jego różne wersje: z serem, z nadzieniem makowym ( czyli coś a'la makowiec), czy z grzybami. Ten z jabłkami też wydał mi się bardzo interesujący, bo są tu jeszcze orzechy, żurawina czy rum- którego dałem za dużo haha  :)
                                               
Ciasto jest czasochłonne, bo potrzebuje 2 godzin na odpoczynek :) Więc dla niespodziewanych gości się nie nada. Ale jeżeli chcemy zjeść coś pysznego, nie za bardzo słodkiego to jest to idealny przepis :)

Z rozwałkowaniem i pieczeniem ciasta trzeba uważać, ponieważ tam gdzie zbyt grubo zostawiłem ciasto- po prostu się nie dopiekło i wyszedł zakalec.

Nadzienie po upieczeniu rozpływa się w ustach, więc u mnie pozostaje tylko kwestia dopracowania ciasta :))

SMACZNEGO :)

1 komentarz: