środa, 5 lutego 2014

#35 Basia Ritz & Damian - Zupa Cebulowa


Haaa ! Dotarłem do połowy przepisów! 35 dni minęło tak szybko że pamiętam jak pisałem pierwszy post zwiastujący moje wyzwanie :) Kolejne 35 dni zapewne minie tak samo szybko, ale to czego się nauczyłem i nauczę to zostaje dla mnie na dłuuużej :)
Także dzisiaj świętuje, ale nie spoczywam na laurach tylko biorę się do dalszego GOTOWANIA i poznawania tajników kulinarnych :)
                                          
Dzisiaj francuski klasyk czyli zupa cebulowa. Mega prosta, składająca się ze składników których ilość można policzyć na palcach- Cebula, czosnek, białe wino, bulion, jabłko, sól i pieprz- to te podstawowe. Do nich można dodać np tak jak w przepisie Basi grzanki serowe.
                        
Ja do zup uwielbiam dodawać zwykły chleb, nie zapiekany, tylko taki świeży. Czekam wtedy aż namoknie zupą i jem :) I tak tez dzisiaj zrobiłem, ponieważ zapomniałem w sklepie kupić gorgonzoli, więc pomyślałem że świeży chleb tez spełni swoje zadanie :)

                                        

1 komentarz: