niedziela, 5 stycznia 2014

#4 Basia Ritz & Damian- placuszki z jabłkiem

Dzisiaj potrawa cudowna do popołudniowej kawy lub wieczornej herbaty :)
Basia Ritz ma szczególny sentyment do tych placuszków, ponieważ jak pisze jest to popisowe danie jej TATY.



Placuszki te są bardzo podobne do racuchów które ja znam i które często robie. W moim przepisie jabłka są krojone w kosteczkę i mieszane z ciastem :)

Tutaj jabłka kroimy w plastry i maczamy w cieście. Całość smażymy na klarowanym maśle, bo zwykłe na pewno by się spaliło. A placuszki czy racuchy muszą być smażone na maśle, inaczej nie smakują tak dobrze- mówię Wam to z doświadczenia :)

" Prosta receptura i zawsze obecne w spiżarni składniki sprawiają, sprawiają że placuszki z jabłkiem mogą być popisowym daniem każdego pana domu" Tak pisze Basia a ja się z nią w 100 % zgadzam :)


Jutro święto trzech króli, więc wszystkie sklepy zamknięte. Z tego powodu musiałem dzisiaj wybrać potrawę na jutro i kupić składniki. Pomysł padł na Alzackie podpłomyki !!! Ale jestem ciekaw jak one smakują ... i czy mi się udadzą!!! :)

ZAPRASZAM NA MÓJ PROFIL NA FB - TAM BĘDZIECIE Z WSZYSTKIMI POSTAMI NA BIEŻĄCO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz