niedziela, 26 stycznia 2014

#24 Basia Ritz & Damian- Kotleciki cielęce z masłem ziołowym


W oryginalnym przepisie w książce są kotleciki z combra jagnięcego, niestety ja takiego nie dostałem, dostałem tylko cielęcy.
comber cielęcy jest większy od jagnięcego więc wymaga dłuższej obróbki cieplnej.
Basia kotleciki z combra jagnięcego smaży na patelni grillowej przez 2 minuty z każdej strony.
                                      
Ja swoje kotleciki smażyłem najpierw przez 3 minuty z każdej strony- ale wyszły gumowe.
W drugiej próbie smażyłem około 6-7 minut z każdej strony, chociaż nie jestem pewien bo smażyłem na wyczucie. Ale te wyszły już zdecydowanie lepsze.
                
Żeby polepszyć smak mięsa, na rozgrzaną patelnię razem z nim wrzucamy nagniecione ząbki czosnku i łodyżki tymianku. Nadaje to genialny smak całości.

Do całej potrawy jest masło ziołowe, to samo które robi się podczas Surf & Turf :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz