niedziela, 8 czerwca 2014

Pstrąg faszerowany jabłkami, chrzanem i miodem gryczanym z grilla

Witajcie moi drodzy !
Aż strach pomyśleć ile mnie tu nie było... Ale wróciłem, a o tym co się działo kiedy mnie nie było opowiem
Wam innym razem :) Teraz przygotowuję rewolucje... haaa !

Jak zauważyliście pojawiło się kilka zmian na blogu. Pomijając zmiany w wyglądzie, dodałem pod każdym postem przycisk Cook'd. Czyli od teraz jeżeli ugotujecie coś z moich przepisów, robicie zdjęcie i wrzucacie za pomocą tego przycisku. Zachęcam Was bardzo !:)

Założyłem popularnego już INSTAGRAM'a - http://www.instagram.com/damian2205 - więc jeżeli go macie to zapraszam do obserwacji :)

                 

Składniki
- pstrąg
-jabłko
-czosnek
-cebula
-masło
-oliwa z oliwek
-miód gryczany
-sól
-pieprz
-tymianek
-chrzan
-natka pietruszki
-sok i skórka z jednej limonki

Przygotowanie:
1.Pstrąga dokładnie myjemy, czyścimy, i osuszamy.
2. W osobnej misce łączymy pokrojone jabłko, ząbek czosnku, pół cebuli, łyżeczkę tymianku suszonego, świeżą natke pietruszki oraz łyżeczkę miodu gryczanego.
3. Rybę nacieramy z wierzchu solą, pieprzem oraz oblewamy oliwą z oliwek.
4. Faszerujemy naszą rybę. Po czym zawijamy ją w folię aluminiową i wrzucamy do piekarnika na 20 minut w 200 °C a nastepnie odchylamy folie i pieczemy jeszcze 15 minut :)


 KONIECZNIE DAJCIE ZNAĆ CO SĄDZICIE !

1 komentarz:

  1. Damianie dziękuję za ten przepis. Pstrąg to jedno z lepszych dań na grilla jakie znam. Odkąd zakupiliśmy grill ogrodowy to często organizujemy imprezy dla rodziny i znajomych przy grillu. Zabrakło mi już pomysłów na potrawy aż trafiłam na Twój przepis na pstrąga. Jest świetny.
    Korzystając z okazji gratuluje wygranej w MasterChef obserwuję Twoją karierę.
    Basia z Chodzieży.

    OdpowiedzUsuń