środa, 12 marca 2014

#68 Basia Ritz & Damian- Gulasz z kurczaka w sosie żurawinowym

 
2 przepisy do końca :) Teraz zajmuje się poszukiwaniem muli do ostatniego przepisu, co jest bardzo trudne- nawet we Wrocławiu :)
Ten przepis miał być przepisem na gulasz z jelenia w sosie żurawinowym z ragout z dyni.
Ale jelenia nie znalazłem, a szukać dynię o tej porze roku też trudno. Więc ograniczyłem się od kurczaka, no i oczywiście musiałem przekształcić troszeczkę przepis.

                      

W przepisie należy mięso z sosem dusić przez 1,5 godziny. Ale jest to opis mięsa z jelenia a dokładnie combru z jelenia. Duszenie piersi z kurczaka tak długo nie było by dobre, dlatego zanim wrzuciłem mięso do sosu, gotowałem go przez godzinę a potem na 15 minut wrzuciłem mięso i dusiłem razem z sosem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz