piątek, 7 marca 2014

#60 Basia Ritz & Damian- Dorada pieczona z ziołami w pergaminie

Długo nic nie wstawiałem, i strasznie mi głupio :( Bo obiecywałem, że będę wstawiał przepisy codziennie. No ale niestety brak czasu mnie również nie oszczędza... Ale dzisiaj nadrabiam ... i wiecie co ? Zostało 5 dni do końca wyzwania :))) Ale się cieszę, że mi się uda:)
                          
Dzisiaj dorada pieczona w pergaminie z ziołami.
Doradę kupiłem świeżą więc trzeba było ją wypatroszyć. I tu był problem, bo pierwszy raz w życiu musiałem obrobić rybę od początku do końca. Najpierw łuski - do tej pory chyba w kuchni się walają, bo czyszcząc rybę strasznie nabałaganiłem, właśnie tymi łuskami :))

Potem wnętrzności, z tym ( z racji moich doświadczeń na studiach) nie było problemu :)

Doradę piekłem w kieszonce z pergaminu z bazylią, natką pietruszki i tymiankiem. W oryginale jest to tymianek cytrynowy, ale niestety takich rarytasów u mnie w mieście nie ma :(

Rybę należy piec w 220 °C przez jakieś 25 minut :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz